duminică, 18 aprilie 2010

Let's jump to labels, baby


Love is pleasure and love is treason...whoever wrote that had the slightest idea of how to put a label on something you cannot even see.Like faith or your feet in dirty waters.
I am really one of those truly blessed to have felt it but never could identify it correctly...or have at lest the decency to explain to others.
I do not even , really I don't care if it happens again, yes no...because I cannot define it therefore I do not know if I am there or was...
For now let's play hide and seek, baby-shine....

3 comentarii:

U2 spunea...

vezi cum imi esti draguto, cand este nu este si cand nu este o dai cotita.Sa te mai inteleaga nentu daca poate.Mai interesant este ca si daca imi raspunzi ramai un zar in minus

U2 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
The Little Wondering Lady spunea...

Pai tocmai pentru ca iti raspund zarurile ar trebui sa se aseze altfel, I you know what I mean:D...si nu am sa aleg rolul actritei neintelese in dragostea ei pentru nimic si asa mai departe, dar daca tu imi dai o definitie si poti sa pui si o data a expirarii eu te premiez