joi, 4 septembrie 2008

Falling into...

Astazi m-am gandit foarte mult la notiunea englezului "falling into that cathegory"...si am stat si m-am intrebat, cum poti sa cazi intr-o anumita categorie? Ce caracteristici trebuie sa ai ca sa devii gaza lenesa sau planta fara personalitate?Cine poate sa defineasca sub ce categorie ne incadram sufletul...sau oare sufletul..does not fall under any cathegory?weirdo!Si ma intorc din nou de unde am plecat si ratacesc vesela si aiurita prin lumea gandurilor, cred ca inca imi caut o categorie, incerc sa ma incadrez si eu pe mine asa cum de mult ori am incadrat eu pe altii...si daca am facut-o sub ce criterii subiective, ne lasam purtati spre acest drum, intunecat caci nu exista nici macar un felinar care sa iti lumineze calea, singura lumina vine din noi insine si din capacitatea de a distinge si a ne forta sa nu judecam...dar daca nu judec nu gandesc?!Dar judec pentru ca toti o facem la un moment dat, si stabilim categorii individuale, mici cutiute cu oameni, in care ii luam ca pe un desen animat, un pitic, ce da din picioare se impotriveste si inevitabil ajunge in cutia mea, sau a ta cu oameni.Cred cu tarie acum ca s-a strecurat o gresala pe undeva, in expresia asta si in mecanismele mintii mele, trebuie intervenit rapid cu radiera!Si ma mai plimb asa o ora doua, gandidu-ma la nemurirea sufletului si la modalitatea in care cadem intr-o anumita categorie...promit sa nu mai incadrez!

Niciun comentariu: