marți, 21 aprilie 2009

Sfarsit aiurea


-Crezi ca exista sfarsit?...am intrebat inocenta.

-Normal ca exista, esti nebuna, exista pentru orice un inceput si un sfarsit, la fel cum exista viata si moarte.E foarte simplu, dar de ce imi pui intrebari atat de "usuratice"?

-Nu stiu, ma gandesc doar ca...daca exista un sfarsit pentru ceva, exista si un moment in care el ti se face cunoscut, cand el te apasa, il simti, il cunosti, te doare, e mai vizibil pentru tine decat pentru toti ceilalti.Si atunci, numai atunci se face si ea vizibila..gaura..din adancul pieptului.

-Nu m-am gandit la asta, probabil ca simti, daca te straduiesti destul de mult, nu-mi dau seama.

-Eu da si ma apasa acum, mai tare decat oricand, crezi ca insemna si libertate sau inceput?

-Nu ma intreba, descopera, exploreaza si ai sa vezi, mi-a raspuns din nou.

Miroase a sfarsit si a durere, a liliac ,dar si a ofilire lenta, astept si nu mai vine, plec si nu ma mai pot intoarce, aiurea rau.

Niciun comentariu: