luni, 13 aprilie 2009

Upside- down Duminica!


Inca nu am gasit cuvantul care sa caracterizeze stilul dar cred ca am gasit o poza, care sa spuna mult despre ceea ce a simtit in acea Duminica, in care era frig, neobinuit de frig, insa inauntru era cald si era si..."amorasul".Nu cred ca am evaluat corect but being a personal stalker is not in style, deci urmeaza sa se determine altfel outcome-ul situatiunii...
Asa ca, Drage Prietene, I ment it...it really was fascination...cam multe trairi pentru o seara linistita si cam multe intamplari, probabil ca trebuia sa se opreasca timpul la una , dar au curs cumva in mod neasteptat. S si mesajul buclucas,the tale of Saturday Night Live si alte intamplari neasteptate ,neobinute...In mod clar nu ne uitam unde trebuia, intrucat , cu riscul de a ma repeta, ne uitam in stanga si in drepta dar deloc in fata si surpiza serii...din fata veneau masinile!
Cam multe semne, si problema e ca nu stim inca ce anunta...dar tune in, we will come back with more!
In orice caz expresia si scena vor ramane in istorie...practic a iesit si ceva bun "Ohh...sure..I'll say NO".Daca se adevereste am schimbat macazul...sau NU!
De ras vom rade la fel de mult...dupa ziua aceea...ne-am cam pierdut antrenamentul...la oina sentimentala.

Niciun comentariu: