marți, 26 mai 2009

Mean girl says it all


Astazi simt nevoie de a fi rea, sau realista, de a ma conecta la realitate cu o intensitate maxima, de a vedea dincolo de povestile cu zane.Another one bites the dust, well not me , not now, as spune never dar si asta este o utopie si atunci ma rezum la acum si aici.

Astazi am inteles cateva adevaruri universale masculine, de fapt le tot inteleg de ceva timp, dar nu le-am externalizat. Ca sa recapitulam e foarte simplu:


  • iubita ideala entru un barbat mediu sau putin peste medie ca inteligenta emotionala si IQ este cum nu se poate mai simpla: blonda de cele mai multe ori, se poate si bruneta etc, dar mai rar, culoare ochilor neimportanta/irelevanta.Este de statura medie, niciodata foarte inalta sau scunda, corpul este bine proportionat dar nimic nu iese din afara tiparelor sau mai degraba e simplu, no particular signs.E lesne de inteles, ea este average la toate, probil Limbi straine, Litere sau oricum o facultate de tip umanist, la Spiru Haret sau nu. Cred ca irosesc cuvinte, este femeia care lucreaza la un call center sau a lucrat timp indelungat si abia a resuit sa se mute la un birou unde executa un job mediu.Totul este mediu la ea si simplu.Viseaza, dar nu departe, simte dar totul e comun, asa cum am fost invatati ca trebuie sa fie, asa cum scrie la carte. Cred ca este inutil sa spun ca majoritatea barbatilor pe care i-am cuboscut vreodata au visat sau au o iubita ce se incadreaza perfect acestui profil

  • Barbatii nu-si doresc o Kaaatie girl, pentru ca nu vor sa complice si sa exacerbeze niste sentimente, nu vor sa atinga paroxismul si nu vor macar sa-si imagineze unde este absolutul sau de unde vin convingerile radicale. Nu vor sa le fie atrasa atentia cand isi schimba opinia precum o trestie in bataia cuvantului si cu atat mai putin vor sa auda dubiosul si insuportabilul cuvant "influentabil". Cu atat mai putin ca eticheta la adresa lor.

  • Cu cat sunt mai draguti fizic cu atat tind sa devina superficiali, da nu trebuie sa se chinuie, because they never had to.Femeile sunt atat de multe incat un barbat frumos isi permite sa fie mediocru in toate celelate, se accepta din oficiu (vezi blonda de mai sus).

  • Atunci cand cresc au pretentia la o femeie puternica, nu vor un fir atasat de ei precum o ata ce atarna de gatul unui condamnat.Vor sa stie ca existi in afara lor si ca poti trai perfect si fara ei, alegi sa nu o faci!in limitele normalului si mai ales nu toti, multi vor fi foarte fericiti alaturi de minunata femeie de la primul punct.

Cam asa ar suna un ghid foarte simplu , unde am incadrat majoritatea lucrurilor pe care le-am concluzionat in ultimul an.Si stii ce , nici tu nu faci o exceptie, sunt eu cea care a ales sa vada mai multe, but really Hubble you are just like the rest of them , and most of all even worst!


I wish I could say that your girl is lovely but that is too much, your girl will be average and there is nothing you can do to change that!


4 comentarii:

marius f spunea...

"Cred ca este inutil sa spun ca majoritatea barbatilor pe care i-am cuboscut vreodata au visat sau au o iubita ce se incadreaza perfect acestui profil"
teribil! teribil de trist...
dar vorbesti de un vis nascut din doi. din ea si el in aceeasi masura. acum nu mai pot, dar imi dau seama ca am gresit cautand mai mult decat iubirea sau femeia care tie ti se pare patetica. nu inteleg ce rol au studiile in povestea asta. nu inteleg ce rol are jobul in povestea asta. paroxismul, iubirea impinsa pana la limita obsesesiei, nu tine cont de tampeniile insirate de tine. ce tie ti se pare putin si patetic, reprezinta de fapt viata. viata linistita. fara prea multe dileme, sau prea grave, poti trai fericit. poti avea copii si nepoti. poti "lasa ceva in urma". e destul. ce fel de partener/a crezi ca ar merita un tip/o tipa cu inteligenta afectiva si iq putin peste medie? ideal ar fi ca intotdeauna visele, telurile, conceptiile celor 2 sa se alinieze cat mai bine...
si cand ma gandesc ca ai vrut sa fii rea :)))))))
..................................
"Astazi simt nevoia de a fi rau, sau realist, de a ma conecta la realitate cu o intensitate maxima, de a vedea dincolo de povestile cu zane."
bun!
nu par un om rau in real life, insa, in adancul sufletului, am ambitii pe masura potentialului meu de evil mastermind si imi doresc sa cuceresc lumea si desigur ca o buna parte din persoanele simpatice pe care le cunosc vor deveni supusii mei devotati.
am observat ieri ca imi plac hainele mov, pe tipe. nu stiu cum vine asta, insa fetelor- cu iq putin peste medie, sub medie, mega inteligente sau super tute, imbracati-va in mov. va voi putea vedea de pe luna. nu am multe planuri de viitor. imi schimb aproape zilnic viitorul incercand sa stresez si sa deprim cat mai multe persoane. nu stiu de ce fac asta, si prefer sa nici nu fiu intrebat.
cum nu sunt prost sau altceva, situandu-ma- cred!- undeva pe la mijlocul clasamentului, am reusit sa inventez multe metode de tortura, foarte inovatoare si diferite... intre ele :D... because i love to mess with ur little innocent brain :D
as vrea sa ma intorc la alcool, dar nu mai pot. nu mai pot. sunt convins. asa ca no need to worry. n-am cazier, desi uneori ma gandesc ca ar trebui sa am. si unul greu de cel putin 10 pagini. nu sunt depresiv. colonia mea de sweet black fluffy imaginary hippopotamus amphibius s-a redus considerabil in ultimile 5 luni.
si mai am o pasiune, imi plac uneori cartile. nu le mai citesc, dar imi plac :D
nu am asteptari exagerate de la oameni. visez insa sa intalnesc numai oameni extrem de funny, daca se poate intr-un mod sadic cu atat mai bine. cu un puternic accent british sau macar irlandez :))
nu am asteptari exagerate, asadar. vreau doar ca ei sa fie destul de inteligenti incat sa putem lega o conversatie scurta, dar cu un numar suficient de mare de neuroni incat sa cumpare certificatele mele de supus valabile tot restul vietii lor(sau pana cand ma voi plictisi foarte tare, dar nu cred ca se va intampla)...

P.S. nu sunt cine ai tu impresia ca sunt. nu te cunosc. nu te-am vazut niciodata. nu mi s-a vorbit niciodata despre tine. am ajuns intr-o zi pe blogul tau, dintr-un viral. intamplator. si daca nu te deranjeaza, voi mai poposi putin. putin de tot.

The Little Wondering Lady spunea...

Hey, nu ma deranjeaza daca simti ca iti poti gasi macar o mica parte din tine aici, nu ma deranjeaza daca imi critici un post si cu atta mia putin daca imi faci un dus cu apa rece si imi spui " nu esti femeia care crezi ca esti".
Am trecut de momentul de maxima, maxima nesimtire si egocentrism si am ajuns unde unde nu mai stiu sa definesc, este cinism?Donno, but starting to be a weirdo si imi place.Si ce e bine in a fi inadaptat?Nimic!Rezulta ca nu am stabilit ceva bine si sunt inca acel copil care crede ca exista oameni pe soare...
Nu stiu daca stidiile dar totul joaca un rol in intreg si da este un vis pentru doi si ador modul tau idelist, dar cred ca am vazut de prea multe ori "the way we were" ( call me gay and call me a sucker for roamance for I have been one) si am vazut durerea,momentul..alegerea, nu te vreau esti prea complicata vreau ceva mai simplu.
Si atunci revin la una dintre preferatele mele "You should know that I am a coward and when things get tough I bale".
Si eu m-am saturat sa vad patetismul, m-am saturat sa ma uit pe deasupra capetelor, sa nu vad nimic, sa fiu o impotenta sentimental.Sunt gresita din start!Call me a foul, for I have sinned!

marius f spunea...

e o parte din mine aici. dintr-un mine trecut... si lucrul asta e linistitor...
nu vreau sa transform locul asta intr un debuseu. nu vreau, de asemenea, sa te ranesc cumva. nu vreau sa te invat ceva. mai mult ca oricand, sunt constient ca nu stiu nimic(nu incerc sa dau citate acum, asta e adevarul).
chiar promiteam mult candva... poate eram unde esti tu acum. am ajuns insa un lup de stepa, precum personajul lui hesse. imi este indiferent daca raman sau plec; daca ceilalti raman sau pleaca; daca mananc sau nu; daca dorm sau nu;
nu vrei sa ajungi aici! ai timp...vei avea sanse.
stau si ma intreb daca nu cumva ai fata de ceilalti o atitudine superioara si vadit autarhica, si tocmai prin asta ii indepartezi...
cauta oameni care ti seamana. nu construi relatii mizand pe fericita juxtapunere a discordantelor sau pe facile potrviri de caracter. nu vor merge, iar tu vei suferi mereu. din pacate nu suntem magneti.
retine si ca iubirea nu este, totusi, o cazuistica belfereasca, dependenta de starile noastre individuale-tragice, ludice, stenice etc etc ca de un drog. atata timp cat nu-l include pe celalalt, nu este iubire... tare mi-as dori sa-ti pot spune acum ce este, insa nu pot, nu stiu... stiu doar ca, in cazul meu, a erupt odata, opresiv, salvandu-si astfel forma de orice reziduu ornamental, de orice afect nemotivat, inventat. crezi ca exagerez? forma asta sinestezica nu e putin inspaimantatoare, totusi?
si poate ca in aceasta credinta a mea nu se ascundea doar o imensa mandrie de natura viril-primara, ci o imensa inocenta si disponibilitate sufleteasca. se poate ca, de asemenea, ratiunile suspiciunilor noastre fata de asemenea "exagerari" sa rezide tocmai in noi insine, in propensiunile nemarturisite ce ne fac sa fim banuitori pana la orbire fata de ceilalti...dar si eu... noi toti in aceeasi masura, suntem extrem de indulgenti cu noi insine si teribil de critici cu ceilalti.
zambesc. ce ar fi daca iubirea ar putea lua forma unui partener gonflabil pe care sa-l poti umfla cand/cum vrei tu? :)) ce tare ar fi :))))))))))))) si ce simplu...
sunt obosit. ies sa fumez

The Little Wondering Lady spunea...

Daca o parte din blokgul meu te intregeste, si linistea ta e aici, pastrez-o.Nu-l face un refugiu panteru ca refugiile isi pierd treptat farmecul.Si eu as vrea sa-ti spun ca o sa te gasesti pe tine, sa am o pleiada de stele si sfaturi, sa-ti spun ca lupul de stepa este doar o faza, o consecinta a unor evenimente, dar nu pot.
Cred si stiu ca atitudinea este, acolo vadit superioara,atitudine de monarh inchipuit, indubitabil sunt nebuuuna ( aici este o intonatie, a replicii dintr-o piesa).Dar stii, eu cred in sanse si cred ca pentru fiecare nebun exista alt nebun, o regina si un rege, dar nu ami cred in ment to be.Ai avut dreptate, am incercat sa juxtapun, am incercat sa pun un substantiv comun langa unul propriu si cel comun s-a speriat si a fugit, o sa-mi ortografiez numele cu litera mica, vadit, da!.
Sunt oameni ca mine, nu sunt singura, si tocmai mi-ai demonstrat asta!